E-commerce

Vyrostl jsem na firemních webech a e-shopech. Sem tam se ke mě dostane na doporučení klient a nebo známí z práce se stane úspěšným podnikatelem a majitelem e-shopu. Zde jsou ukázky mích posledních prací.

Televizní držáky

E-shop televiznidrzaky.cz je jasně zacílená doména. v době kdy jsem k webu přišel, byl na základní šabloně. Nevynikal, ztrácel se mezi konkurenty, kteří všichni do jednoho vypadali jako by jejich e-shop postupně umíral.

Udělal jsem porovnání ve Figmě a řekli jsme si, že jeden z cílů redesignu bude právě předběhnout konkurenci v důvěryhodnosti. Web vypadá svěží, fresh a lehce technický. Co by se dále mohlo testovat je jestli je důležitější u tohoto sortimentu mít velký obrázek v seznamu produktů a nebo nechat prostor pro parametry.

Požadavek bylo dostat do detailu produktu příkupy. Ty už pomalu narostli a chtěli by revizi, protože v samotném detailu produktu jich může být více.

Ozdob dort

Překvapivě by jste podle prvního dojmu asi usoudili, že eshopu bude asi nějak fungovat (já bych ověřoval jestli web není scam), ale jestli vám produkty dojdou a kdy si nemůžete být jistí.

Požadavky spolupráce bylo přijít s čímkoli, co zvýší tržbu. Začíná se s dýškem pro baliče a klasickými příkupy v košíku. Z diskuze vyplinulo, že košík je už tak přeplněný, že někteří uživatele si na to stěžují a je potřeba sekat. Vidím duplicitní informace, spoustu nevyužitých marketingových příležitostí, a layout webu je z developerské ruky.

Pojďme se na to kouknout.

Máš e-shop a chtěl by jsi odborný posudek a nebo konzultaci? Spoj se se mnou a něco vymyslíme.